November 08, 2012

burda style November 2012


 Auch wenn die burda style vom November schon vor längerer Zeit in meinem Briefkasten angekommen ist, möchte ich doch meine Favoriten mit euch teilen. Mal schauen, was ich davon dann wirklich nähe :)
Even though the burda style magazine from november has already reached my mailbox some time ago, I still want to share my favorites with you. We'll see what I will actually sew from this :)




Ein schönes Oberteil mit Schößchen, allerdings bin ich mir nicht sicher, ob die Falten in der Hüftgegend nicht doch etwas zu viel auftragen.
A beautiful top with peplum, however I'm not sure whether the pleats in the hip area make you look much bigger than you are.


Ein toller Trenchcoat mit schönen Details und Paspeln.
A great trenchcoat with beautiful details and lot of piping.


In diese Bluse hab ich mich gleich verliebt. Ich finde, sie sieht absolut toll aus und dabei ist sie nicht mal schwer zu nähen.
I fell in love with this blouse right away. I think that it looks absolutely gorgeous and it's actually not even so difficult to sew it.

Pictures thanks to burdastyle.de

Wie jeden November, gibt es auch in dieser Ausgabe eine Kollektion an Homewear. Besonders gut haben mir hiervon die Strickjacke und die Jerseyhose gefallen.
Like every november, there is a collection of homewear in this collection. I especially liked the cardigan and the jersey pants.

Welche waren eure Favoriten der Novemberausgabe? Which were your favorites from this issue? 

No comments:

Post a Comment