November 25, 2012

burda style Dezember / December 2012


Bei dieser Ausgabe hat mir die Plusmode ehrlich gesagt am besten gefallen. Ich bin regelrecht neidisch auf die tollen Modelle, leider wird beim Gradieren in meine Größe aber nicht viel davon übrig bleiben. Da kann man nur hoffen, dass Burda ähnlich tolles auch in den nächsten Ausgaben anbietet. Hier sind meine Favoriten aus der Plus-Kollektion:

Actually I preferred the plus size fashion to the regular fashion in this issue. I'm actually quite jealous of all these great garments that will loose their appeal when I grade them down to my size. Let's hope that there will be even more great fashion in the coming issues for everybody. Here are my favorites from the plus collection:






Von der restlichen Ausgabe hat mir folgendes noch gefallen:

From the rest of the issue I liked the following:

Ein schönes Kleid mit Knoten, gibt es sowohl lang als auch knielang.
A beautiful knotted dress which is available in floor-length and knee-length.

Ich liebe die schlichte Eleganz dieses Mantels, ohne Verschluss ist er aber leider nicht so alltagstauglich.
I love the simplicity of this coat. Unfortunately, it is not really made for everyday life without any closure.

Pictures thanks to burdastyle.de

Noch ein schöner Mantel, dieses Mal sogar alltagstauglich :)
Another beautiful coat, this time even made for everyday life :)

Welche sind eure Favoriten in dieser Ausgabe? Hat euch auch die Plus Mode am besten gefallen?
Which are your favorites from this issue? Did you also like the plus fashion the best?

2 comments:

  1. I agree..the plus size designs are often the ones I want to make! I can grade them down a size or two...but too much hassle!

    ReplyDelete
  2. Wow, der Mantel unten ist ja echt superschön *_*

    ReplyDelete